søndag 26. februar 2012

lukkartid.

Lukkertid handler om kor lenge lukkaren er åpen, kor lenge det blir sluppet inn lys i kameraet. Dette er med på å bestemme kor lyst og kor skarpt eit bilete er. Med lang lukkartid slepp du inn mykje lys, dette resulter i lyse og uklare bileter. Om du brukar kort lukkartid er det berre litt lys som blir sluppet inn, dette gir klare bileter. 

På dette biletet har eg fanga bevegelsen, fryst augenblinket. Dette gjorde eg ved å bruke lukkertid på 1/320 og blenderåpning på f/ 2,8. 


På dette biletet vises bevegelsen på ein anna måte. Her er ikkje bevegelsen låst, men du fangar han likevell. Her har eg brukt lukkertid på 1" og blenderåpning på f/22.
Dette er også eit bilete kor eg har brukt lang lukkartid, og ein kan sjå at hendene til Cathrine er i bevegelse. Lukkertid 1/4 og blenderåpning på f/22
Dette er biletet som eg er mest nøgd med. Her klarte eg å fange vatnet i lufta, og ein kan sjå dei små dropane. Når me prøvde å ta slike bileter fann me ut at det var vanskeleg å finne ein rett balanse mellom lukkartid og blenderåpning. Her har eg brukt kort lukkertid på 1/1250 og blenderåpning på f/1,4.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar